DegusgabaDistribution transformer maintenancePengetahuan asas mengenai produk

  • masa pelepasan:2024-01-20 15:27:38
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:204
  • Penerangan pantas:

    Degusgaba,Sebelum tiada kesan muatan ditutup, tempoh posisi perlindungan overcurrent akan ditetapkan ke sifar,DegusgabaSpesifikasi

Kandungan artikel

Sebelum tiada kesan muatan ditutup, tempoh posisi perlindungan overcurrent akan ditetapkan ke sifar,DegusgabaSpesifikasi bagi pengubah yang ditenggelamkan minyak, dan sirkuit isyarat data relay kenderaan uap akan disambung secara sementara dengan sirkuit tarik-masuk.

Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.

DegusgabaIni ialah contoh teknik penggunaan kuasa sebagai penyimpanan kuasa. Alasan utama ialah kaedah pengiraan biasa mengabaikan kehilangan tembaga.

Garis sifar pengubah kuasa disambungkan dengan peralatan yang berfungsi. Oleh kerana tenaga yang dibentuk oleh pelayan semasa operasi akan dihantar ke pengubah kuasa bersama kabel, pengubah kuasa akan dipindahkan dan dihantar ke mesin dan peralatan yang menggunakan kuasa. Apakah garis sifar pengubah kuasa sebenar? Mari kita perkenalkannya kepada kita.

NandaimeLapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

Container pengumpulan adalah botol kaca tanpa warna dengan plug kaca tanah mulut luas dengan volum .kg atau kg. - botol akan dikumpulkan pada masa untuk analisis dan eksperimen. Label akan diletak semasa pengumpulan. Perhatikan nama sumber, tarikh pengumpulan, orang pengumpulan, kondisi cuaca dan bahan-bahan lain sampel minyak.

Operasi pengubah tenggelam minyak


DegusgabaDistribution transformer maintenancePengetahuan asas mengenai produk



Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:

Kaedah pemeriksaan visual ialah staf menggunakan mata manusia untuk mengamati perubahan kelihatan bahagian-bahagian kelihatan peralatan operasi untuk mencari keadaan yang tidak normal peralatan, seperti perubahan warna, deformasi, ofset, retak, melepaskan,DegusgabaPenyelamatan tenaga pengubah distribusi, asap api, lekasan minyak, putus sambungan tali, tanda kesilapan sirkuit pendek, gantung benda kotor, etching dan turbidity yang boleh diperiksa mengikut kaedah pemeriksaan visual. Oleh itu, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, apa mod kabel pengubah jenis kering?

Selepas memegang bolt longgar, segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.


DegusgabaDistribution transformer maintenancePengetahuan asas mengenai produk



Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;

Kualiti tertinggikV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.

DegusgabaKapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.

Apabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua,DegusgabaHarga kembalian pengubah minyak, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

DegusgabaMaklumat produk lain
  • PlanoJembatan penerbangan hidraulik elektrik tetapPengurusan profesional

    PlanoJembatan penerbangan hidraulik elektrik tetapPengurusan profesional

  • PlanoLif legu aluminium yang diletak di keretaTerdapat banyak perkara yang perlu diberi perhatian se

    PlanoLif legu aluminium yang diletak di keretaTerdapat banyak perkara yang perlu diberi perhatian se

  • PlanoLif rumah.Ini peranan penting di dalamnya, keajaibannya ada di sini

    PlanoLif rumah.Ini peranan penting di dalamnya, keajaibannya ada di sini

  • JawaSumber tenaga pengubah adalahFaktor utama persaingan pasaran

    JawaSumber tenaga pengubah adalahFaktor utama persaingan pasaran

  • TibetPlatform angkat hidraulik dua tonKeperluan untuk penyelenggaraan

    TibetPlatform angkat hidraulik dua tonKeperluan untuk penyelenggaraan

  • TibetMuat hidraulik bergerak dan membuka jembatan naikKeperluan persekitaran kerja

    TibetMuat hidraulik bergerak dan membuka jembatan naikKeperluan persekitaran kerja

  • BarlettaJembatan penerbangan tetap elektrik hidraulikFokus pada industri

    BarlettaJembatan penerbangan tetap elektrik hidraulikFokus pada industri

  • BarlettaLift bimbit traktifModel inovasi

    BarlettaLift bimbit traktifModel inovasi

  • segera:Peringatan: Maklumat DegusgabaDistribution transformer maintenancePengetahuan asas mengenai produk memberi anda DegusgabaDistribution transformer maintenancePengetahuan asas mengenai produk oleh syarikat kami, perkhidmatan DegusgabaDistribution transformer maintenancePengetahuan asas mengenai produk dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk DegusgabaDistribution transformer maintenancePengetahuan asas mengenai produk, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian DegusgabaDistribution transformer maintenancePengetahuan asas mengenai produk. DegusgabaDistribution transformer maintenancePengetahuan asas mengenai produk di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di DegusgabaDistribution transformer maintenancePengetahuan asas mengenai produk, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!