DegusgabaPenukar tiga fasa 100kWApakah peranan penyelenggaraan

  • masa pelepasan:2024-03-30 18:49:45
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:585
  • Penerangan pantas:

    Degusgaba,Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

Kandungan artikel

Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

Kilang pengubah kuasa

DegusgabaPenukar jenis kering adalah peralatan elektrik biasa, yang boleh digunakan untuk menukar tenaga bertukar satu nilai piawai ke nilai piawai yang lain dengan frekuensi yang sama. Penukar jenis kering melangkah naik digunakan untuk menukar tenaga berganti grad rendah ke tenaga berganti grad tinggi yang lain dengan frekuensi yang sama. Ia digunakan secara luas dalam industri frekuensi tinggi, seperti bekalan kuasa frekuensi pembolehubah.

Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa

ChumphonTherefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.

Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar,DegusgabaAplikasi pengubah jenis kering, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

Dalam keadaan normal, minyak berdasarkan minyak tidak boleh dicampur. Dalam keadaan istimewa, jika perlu menggunakan minyak baru dari gred yang berbeza, ia patut ditetapkan sama ada minyak campuran dengan darjah ais boleh digunakan mengikut keperluan kawasan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;

Penjagaan peralatanPermukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.

Selepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.

Sebab api dalam pengubah kuasa


DegusgabaPenukar tiga fasa 100kWApakah peranan penyelenggaraan



Akhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam, dengan kekuatan dan ketat yang baik, yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.

indeks kualitiAnalisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

Kaedah pemeriksaan visual ialah staf menggunakan mata manusia untuk mengamati perubahan kelihatan bahagian-bahagian kelihatan peralatan operasi untuk mencari keadaan yang tidak normal peralatan, deformasi, ofset retak,DegusgabaPeranti pengubah distribusi, melepaskan, asap api, lekasan minyak, putus sambungan tali tanda kesilapan sirkuit pendek, gantung benda kotor, etching dan turbidity, yang boleh diperiksa mengikut kaedah pemeriksaan visual. Oleh itu, pemeriksaan visual adalah salah satu kaedah biasa pemeriksaan peralatan.

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat,DegusgabaPrinsip pengubah kuasa, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

DegusgabaJatuh perkara asing dan menghancurkan

Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?

Terdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.

DegusgabaMaklumat produk lain
  • ZharkentWhat are the power transformersTrend industri

    ZharkentWhat are the power transformersTrend industri

  • HengshuiPlatform penangkapan hidraulik automatikKenaikan inventori pasaran

    HengshuiPlatform penangkapan hidraulik automatikKenaikan inventori pasaran

  • HengshuiFixed hydraulic boarding bridgePrestasi berubah kerana suhu

    HengshuiFixed hydraulic boarding bridgePrestasi berubah kerana suhu

  • VeronaJembatan boarding jenis platformPunca gelembung

    VeronaJembatan boarding jenis platformPunca gelembung

  • VeronaPlatform mengangkat garpu gunting bergerak empat rodaApa prospek pembangunan sekarang

    VeronaPlatform mengangkat garpu gunting bergerak empat rodaApa prospek pembangunan sekarang

  • VeronaPemulihan semula ketinggian tinggi automatikOperasi khusus industri

    VeronaPemulihan semula ketinggian tinggi automatikOperasi khusus industri

  • ZhangatasWhat is the price of 1000 KVA transformerCiri prestasi produk

    ZhangatasWhat is the price of 1000 KVA transformerCiri prestasi produk

  • Ren QiuPlatform penangkapan hidraulik dalamanRisiko turun naik harga

    Ren QiuPlatform penangkapan hidraulik dalamanRisiko turun naik harga

  • segera:Peringatan: Maklumat DegusgabaPenukar tiga fasa 100kWApakah peranan penyelenggaraan memberi anda DegusgabaPenukar tiga fasa 100kWApakah peranan penyelenggaraan oleh syarikat kami, perkhidmatan DegusgabaPenukar tiga fasa 100kWApakah peranan penyelenggaraan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk DegusgabaPenukar tiga fasa 100kWApakah peranan penyelenggaraan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian DegusgabaPenukar tiga fasa 100kWApakah peranan penyelenggaraan. DegusgabaPenukar tiga fasa 100kWApakah peranan penyelenggaraan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di DegusgabaPenukar tiga fasa 100kWApakah peranan penyelenggaraan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!